Over mij

Mijn naam is Auke Ottink, ik woon in Haaksbergen en ik heb een praktijk aan huis.

De interesse in mensen en in de gezondheid van mensen heb ik altijd gehad. Kennismaken met Homeopathie is een omslagpunt in mijn leven geweest. De verbetering die ik zelf heb ervaren van de nodige fysieke beperkingen, heeft me doen besluiten om dit mooie vak te gaan uitoefenen. Na jaren van verschillende therapieën proberen was ik soms moedeloos over mijn herstel. Ik begon dan ook erg sceptisch met een homeopathische behandeling om een kennis voort te helpen met haar stage voor de studie homeopathie.

Maar het duurde niet lang voor mijn scepsis omsloeg in enthousiasme. Het werkte en het was blijvend! Na mijn eigen goede ervaringen wilde ik heel graag anderen dit ook laten ervaren. Daarom ben ik de 5-jarige opleiding tot klassiek homeopaat gaan volgen aan de HAN. Inmiddels heb ik mogen ervaren hoeveel voldoening het geeft wanneer mensen zich beter gaan voelen, hoeveel verschil het maakt in hun leven en vooral ook hoeveel er toch nog mogelijk is. Dit geeft mij weer veel energie en enthousiasme.

Waar mogelijk werk ik graag samen met huisarts en/of specialist. Homeopathie en reguliere zorg kunnen elkaar heel goed aanvullen en ondersteunen. Het één hoeft het ander niet uit te sluiten.

Scroll naar boven